Banka Zuno je dceřinou společností rakouské Raiffeisen Bank a prozatím působí pouze na českém a slovenském trhu. Obchodní model této online banky je postaven na otevřené a přímé komunikaci s klienty. Neformální tón komunikace je podpořen například fungováním chatu a celkově odlišným pojetím marketingového konceptu v porovnání s klasickým finančním ústavem.
Nabídka služeb Zuno je rozdělena na vedení účtu, spoření, úvěry a karty. Netradičním produktem je v kategorii vedení účtu tzv. Autopilot, který automaticky přesouvá finance ze spoření na účet tak, aby klient maximálně těžil z vyššího úroku.
V kategorii spoření nabízí Zuno dvě varianty spořících účtů a jeden vkladový spořící účet. Klient má možnost si prostřednictvím online kalkulačky spočítat, kolik na těchto jednotlivých účtech může při předpokládaných vkladech vydělat.
V prvních dvou letech Zuno vykazovala ztrátu v řádu desítek miliónů EUR. Je tedy otázkou, jaká bude její budoucnost. Pro klienty je každopádně jistotou, že za bankou stojí silná mateřská banka Raiffeisen Bank z Rakouska.